Sverige-Malta

Idag så måste sverige verkligen vinna för att vi ska ha nån chans att gå vidare i kvalet!
Inte för att jag tror att vi går vidare, men så länge det finns hopp så är det ju bra!
Kämpa sverige, spelar  vi som matchen mot Danmark så suger vi verkligen!!
Och zlatan är inte ett dugg bra, iallafall inte när han spelar i Sverige, då suger han verkligen.
Det kanske tillochmed är så att vi skulle klara oss mycket bättre om han inte var med alls, och satte in en annan spelare på han position! men men, inte jag som bestämmer;-)

Dagen annars  har ju inte alls vart som planerat!
Skulle ju bara ta det lugnt och tvätta/städa lite!
Tvättning blev det, samt en hel del åkades i bilen!
Körde fram och tillbaka till Köping och Kolsva!
Körde typ 100mil i lilla kolsva, då det var skjuts hit och dit, och köra fram och tillbaka.
fan tror att man kanske skulle bli taxichaffis!
Dagen idag hade då blivit en bra dag på jobbet isåfall;-)

Ne nu ska jag ut och ställa mig i regnet i protest;-)
Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0