storstädat!!

jo det tog sin lilla stund att städa huset!
Men det är ju iofs 6rum och kök, men skippade johan, fias och pappa och anitas rum! Lite
får de allt göra själv;-) men resten av huset skiner som bara den!
dammsugare och golvmopp är något som står högt upp på min lista på grejer som man inte vill se på ett tag nu;-)

Ikväll så ska man till Maya och ha lite spatema! ska bli så skönt!
Sen blir det väll en öl eller två, tre ... för min del, hon har lite vin som ska ner,-)
lite poker blir det garanterat oxå.
sen imorgon så ska man upp med tuppen, för att göra klart smörgåstårtorna samt fixa iodning sig inför festen.
Jag har lovat Maya att jag ska fixa hennes frilla samt sminka henne! ska bli kul!
lär ju komma ihåg att packa ner lite grejer bara innan man drar bort till henne!
Ska väll invänta Jessica och resten av gänget från Hällefors först och va lite social mot dem, sen bär jag av hem till Maysan!

Ne nu ska jag ner och ta det lugnt bara!
Hör jag inte av mig igen så får ni ha en trevlig midsommar alla glada läsare!
Puss och kram

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0