Deprimerad!!



Usch vad deppig man blev nu då på eftermiddagen/kvällen!!
satt och tänkte på hur ens liv egentligen ser ut!
jo man är över 21år och har blivit tvungen att flytta hem till päronen igen, vilka jag inte har något emot, utan jag älskar dem jätte mycket! men för min del så är det kanske inte så bra!
Är liksom 21 och bor hemma, har inget "ordentligt" jobb, ingen bil så man kan ta sig någonstans och framförallt så
är man själv liksom! Alla har liksom någon de delar sin vardag med, och en annan står här själv liksom!
Man har ju världens goaste familj och vänner, men det saknas något! Längtar oxå till någon att dela vardagen med!
alla andra har liksom barn och familj, vilket de redan hade i min ålder!
Ne det kanske är bäst att man tar tag i sitt liv!!!
Vet ej bara vart man ska börja! vet ju inte ens vad man vill göra med det!
Inte fan vill man servera resten av sitt liv iallafall och vara tvungen att jobba alla helger och helgdagar!
Inte undra på att ens liv ser ut som det gör! jobbar fan jämt så man hinner ju aldrig träffa folk!!!
Ne det är dags att dra ut med er brudar nu känner jag och ragga killar åt mig;-)
En kryssning nu skulle faktiskt inte sitta helt fel, liva upp stämmningen lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0