6 och 7 juni

Sveriges nationaldag:

igår så hände det faktiskt inte så mycket! jobbade på förmiddagen och det gick jättebra!
Kommer sen hem och bara softar lite och väntar på att fotbollen skulle börja, hade för mig att det startade vid kl 16, men ack så fel man kunde ha! så åker till Maya en sväng och tittar på film tillsammans med henne och fia! det blev cold creek manor, en skit bra film! den rekommenderar jag starkt:-)
Sen bär det av hemmåt, tar mig en grogg eller två, tre?? och tittar på fotbollen, Sverige-Danmark!!
Måste säga att vi var helt värdelösa, fy fan1 det är ju så att man skäms!!
Danmark vann iallafall matchen med 0-1! det enda positiva med det var att pappa idag rättade sitt stryktips och fick hela 13 rätt:-) shit va pengar han vann! kul för han! inte varje dag man får extra cash på konton liksom..
Men undrar bara vad det är vi firar egentligen när det är Sveriges nationaldag!??? händer ju inte ett skit då liksom, man skulle lika gärna kunna skippa den dagen!!
Eller har jag fel??? nån som vet hur den firas? har vi några traditioner???
åt lite tårta på dagen och fikade lite, det var det enda vi gjorde liksom!!!
Efter fotbollen igår så åkte jag hem till Maya och slaggade över där, spelade lite chicago på kvällen oxå och jag vann en middag:-)



7 juni, val till europaparlamentsvalet!

vaknade upp vid 9 tiden i morse på majsans soffa och bara njöt av att vara ledig:-) så skönt!
vi tog oss en morgoncigg och kaffe så klart, sen åkte vi för att rösta!!
Jag är ju inte ett dugg insatt i det där så jag hade ingen aning om vad jag skulle rösta på, så det blev blankt!
då har man iallafall röstat som man ska och jag kan faktiskt inte komma och klaga sen på att något är dåligt, för då skulle man ju faktiskt ha försökt att göra nått åt det! men men är man en dum blondin som inte fattar nått och egentligen inte orkar sätta sig in i det, så får man skylla sig själv;-)
Efter röstningen så gjorde maya klart smörgåstårterna som danne skulle ha!
jag tog då fram kameran och dokumenterade det hela, haha fan vad kul det var! kände mig som en reporter faktsikt! ställde typ massor med frågor ang det hon gjorde och varför hon gjorde som man gjorde, samt vad man bör tänka på och grejer om man ska göra sånt själv! haha kanske skulle skola om sig;-)
Efter vi var klara med de tårtorrna så gjorde vi oss en egen som vi kunde äta!
god/Sen frukost!
Var inte klara förrens vid 14 tiden och då var man skapligt hungrig;-)
tittar på filmen knowing samtidigt som vi äter, och den filmen var väll sådär!
Den var skit bra i början, men sen så gick den lite över styr, men helt värdelös var den inte iallafall;-)
Sen blev det typ 1000 spel chicago igen samt skitgubbe! hade så roligt! satt bara och slappade! så skönt att inte göra nå vettigt ibland! men fy fan vad man rökte! imorgon kommer man garanterar lukta askkopp då man inte röker så mycket vanligtviss;-)
Nu har man iallafall precis kommit hem och funderar på vad man ska göra!
Har så tråkigt! var så kul de senaste 24timmarna! vill hitta på nå bus!! förslag någon???
Ehh nu bajsar jag i det här!
Ha det så bra

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0