ibland är det bra att vara envis:-)

idag efter jobbet ( ca 14 00) så bestämmde jag mig för att fixa till mitt cp Internet!
Så jag började med att avinstallera 3connect för att börja om helt från början!
Men det verkade som om det bara ghjorde saken värre, för nu var allt knas.
så jag har försökt att installera om det och uppdatera 3connect hela eftermiddagen utan resultat!
Så ger till slut upp då jag bara satt och gjorde samma saker hela tiden utan att den hände nått!
Så jag ber Maya om hjälp och som räddaren i nöden dyker hon upp!
Jag visar då henne hur jag har gjort och förklarar då problemmet, men vad tror ni händer d¨å???!!
Jo det börjar att fungera bara sådär!
fan vad bra! men det konstiga var ju att jag gjorde samma sak som gångerna innan!
Men men, ska inte klaga iallafall, Internet fungerar nu iallafall och allt är som det ska:-))

nu blir det inte så mycket mer idag!
Ska snart krypa ner i sängen faktiskt så man inte försover sig som i morse, Panik!!

Ha det så bra!

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad skönt att det löste sig till slut man kan ju bli galen för mindre ju :-)



Tilde bjuder på jordgubbstårta imorgon, galet länge sedan vi sågs sist nu :-) puss och kram

2009-07-03 @ 13:51:32
URL: http://ninni82sblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0