4 månader kvar till jul:-)

vill absolut inte klaga på det fina vädret och årstiden som vi har nu.
men måsta bara säga att om 4 månader så är det julafton!
då befinner man sig 500mil hemmifrån och det ska bli så skönt!

lite kort från 07-08 när man var där sist:-)
Michelle och Mathilda leker med julgranspyntet.


En söt liten tomte nissa i blöja;-)


Jag och Fia dricker vår favvo dryck. gud va olik sig man va;-)


Barnens höjdpunkt! underhållningarna på kvällen


Skål!!


Jag blev lurad upp på scen och ser ni vad det är jag har runt mig??
kan inte fatta att man verkligen har gjort det där;-)


Ne tiden fram till jul får gärna gå fort, längtar så mycket!
ni får orsäkta om jag tjatar om det, men kan inta låta bli;-)







Kommentarer
Postat av: Karolina

Var fan läskigt att det var så likt :P

2009-08-24 @ 15:47:14
URL: http://hapiface.blogg.se/
Postat av: Karolina

Måste nog vara så :)

2009-08-24 @ 16:34:33
URL: http://hapiface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0