Vår...

Gud så härligt det var ute idag! Gick en liten vända ner till Kommunalbadet och tittade på sjön!
Var så vackert att titta på hur isen smälter, 2 stora kanadagäs såg man oxå sitta och sola på bryggan! Men så fort man närmade sig för att ta ett kort så simmade de såklart iväg, men men!!
Tog en glass ute i solen också, sen han man med en nyttig lunch, sallad:-)
Vill inte sitta kvar inne, hitta på nått att göra ute! tvätta bilen kanske innan man lägger ut den på annons!
Får be barnen bus om hjälp när de kommer! De gillar att tvätta bilen, de har gjort det förr;-)

En brud från 3 kundtjänst ringde mig nyss, hon sa att det inte var något problem med masten som satt här! Sa att allt såg bra ut! Men varför är min mottagning som den är då??? Känns som om problemet inte är löst ännu, annars så hade hon sätt vad felet va och berättat det för mig!! Hoppas att allt är bra, det kommer jag inte få reda på förnst om nån dag! Har allt vart prickfritt då så kan man börja känna sig säker!! Hoppas, Hoppas:-)

      Visst får man Vårkänslor:-)


Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0