Ta tag i sitt liv?!!!

Undrar när man ska börja att ta tag i sitt liv! känner bara att man inte har nån ork! men har så mycket som ska/måste göras, och det gör att man skjuter på det ännu mer! Måste tvätta bilen samt åka till Hällefors (12mil) för att hämta sommardäcken så man kan sälja bilen snart! Fast först så måste man lägga ut den på blocket! Måste städa mitt rum, då det ser ut som hej kom och hjälp mig, men ingen hjälp kom;-) står kartonger, väskor m.m  överallt sen flytten!!!
Ams ska jag ta kontakt med innan den 10 och skriva av mig, då jag har jobb på herrgården så man klarar sig!
Norge, eller inte Norge? måste ta och bestämma mig snart om man vill ha jobbet! Snart är det försent!
Vet inte vart man ska börja nån stans! sen jobbar man så pass mycket nu så man är helt slut när man kommer hem! då blir det lätt att man lägger allt åt sidan och det bara växer på hög!!
Men ska inte klaga, finns de som har det värre! blir bara så stressad inombords!

Ne nu ska jag dricka lite kaffe:-)
Ha det bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0