slut!!

Sädår då är man hemma igen efter lite mer än ett 12timmars pass på jobbet!
Dagen har vart lite omvänd om man säger så!!
Ringde in Nettan för att hon skulle hjälpa mig under självaste påskbuffén, för enligt kollegorna så kunde det komma många som ville äta gott=) sen hade väll chefen tagit emot en hel del bokningar som ej va inlagda i datorn, då tänkte ja! det här slutar illa, kommer bli kaos! Så Nettan fick komma in och backa upp mig under några timmar!
Men vad händer tror ni?? Det blir dölugnt! vart var de där gästerna som Susan inte hade lagt in i datorn? hade den saken äns inträffat? det var så lugnt så vi höll på att dö! satt ute i solen och njöt istället;-)
Efter personalens påskmat så fick hon åka hem och jag började förbereda inför Kvällen! skulle ha 2st 2:or som skulle äta 3.rätters och ha afternoontea! Lugn kväll tänkte jag, men ack så fel man kan ha! Undrar om de gästerna Susan snackade om på dagen., kom på kvällen istället! för helt plötsligt så ringde de/kom det gäster hela tiden som ville ha mat! Tur att det fanns nått till dem då och att man hade tiden att fixa bord och grejer! haha så denna dag har vart helt uppochner! blivit helt tvärtemot! men men, alla var nöjda och glada och snacka om att man har fått dricks idag!=) bra jobbat Veronica!!
Nu ska jag försöka att bli lite trött oxå så man kan sova ikväll, ska ju upp och ha frullen imorgon! bara 7timmar kvar;-)
Får väll ta fram den berömda stekpannan;-)

Ha det bra och natti natt


Over and Out


Kommentarer
Postat av: Maya

Kan hjälpa dig o knocka dig med stekpannan !! :-P Hoppas att det blir lungt på jobbet idag! Sen relaxa i solskenet! Kram min vän!

2009-04-12 @ 09:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0