seg...

Det märks att det är Söndag idag! Man är så trött och seg efter en tuff arbetsvecka! Tröttheten beror väll lite på att man sov så dåligt inatt! ca 3½ timme sen upp och jobba på det! var inte riktigt på topp!! Skönt att man är ledig imorgon iallafall, då blir det sovmorgon:-)
Haha på jobbet idag så lossnade ena min sula på skon! shit, fan där gick man och haltade, inga extra par hade man där heller! såg bra roligt ut, tills jag kom på en lösning, jag häftade fast den igen med häftapparaten! hihi!!
Har jag sagt hur mycket pengar jag lägger ut på arbetsskor varje år?? säkert 1-2tusen! utan att överdriva! ändå har man ecco och andra bra märken, men de har bara lagats och lagats, aldrig fått några nya! sen när de har skickats in för många gånger så kiter de i mig! men hallå! enligt deras regler så ska man få nya inom 1år!!! men men! kan väll stämma dem sen när man blir miljonär;-)

Händer ikväll då? jo lite whipeout och herre på täppan med en påse chips är inplanerat! bra gött:-)
Annars lugnt! försökte mig på en promenad nyss, men kom inte så långt! orkade faktiskt inte gå idag!
Söndag=vilodag!

Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0