måndag!

Ny vecka, nya tag!
Jo då var det måndag igen och idag så blir det fest=) Kul hehe!
Ska bli lite kubb och smörgåstårta hemma hos Diane och såklart så blir det lite starka grejer till det oxå;-)
Vi åker in till stan runt 12 tiden och ska gå lite på bolaget, hoppas att det är någolunda iordning där borta nu, de håller ju på att bygga om så man kommer knappt fram sant att allt ligger typ huller om buller! Men det ska nog gå bra!
Sen ska vi troligtvis hämta upp Jonas på samma gång så slipper han ordna skjuts både in och hem!
Ska faktiskt bli skoj med personalfest, var ett bra tag sen nu, typ december 2007! Så nu blir det supa av;-)

Fan va trött man va igår alltså! låg och tittade på van Veeteren igår och somnade visst till det, vaknade upp klockan 6 imorse och trodde att jag hade försovit mig, men är ju ledig idag! ;-) så jag somnade om igen, stängde av tv:n och vaknade igen nu klockan 9!
Ska snart hoppa in i duchen och fixa iordning mig! måste bara samla lite krafter först, typ ta en kopp kaffe och en morgoncigg!
Ni får ha det så bra idag!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0