Lördag!

Japp då var lördagen här igen! Tyckte det nyss var det, tiden går verkligen fort!
Idag så är det jobba som gäller! Är ett 50-års kalas på ca 85 gäster, så det blir full fart, vilket är kul! Då är man många som jobbar och stämningen är verkligen på topp! Längtar redan, konstigt nog;-)

Nu vet jag inte vad jag ska göra fram tills jag börjar! blir väll att bara ta det lugnt och fixa iordning sig!
Hatar att vänta på att få åka till jobbet, finns inget som är drygare, inte äns Yes;-)
Men, men, kommer nog på nått;-)
Ska iallafall ner och ta mig en kopp kaffe nu! Får se om det blir mer bloggande innan jobbet! har faktiskt inget vättigt att skriva idag;-)
Men ha det så bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0