kväll!

Sitter och tittar lite på Despirate housewives och funderar på vad det är jag har gjort egentligen!!
Kunde inte motstå att testa och färga håret, tänkte att om jag har i den en kortare tid så lär det ju inte bli lika svart!
Så hade bara en kvart, men endå så blev det svart som fan!!Grymt snyggt blev det, men är så ovanligt att se mig själv så mörkhårig, men man vänjer sig väll hoppas jag! Nu ska man bara försöka att få bort all färg som kom utanför så att man kan gå till jobbet imorgon!hehe!!

Ska titta klart nu sen skrubba lite!
Säger god natt redan nu och ha det bra!

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh jag kan tänka mig att det blev skitsnyggt och så är det alltid kul med en rejäl förändring ibland :-) Tingeling, Tingeliiiing :-)

2009-04-22 @ 08:35:53
URL: http://ninni82sblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0