grillväder:-)

Gud va härligt väder det har varit idag! har försökt att vara ute så mycket som möjligt både hemma och på jobbet!
Kände för att grilla idag då det var väder för det, men eftersom grillen inte var framplockad och vi hade slut på gasol så blev det inget:-( Då bestämde jag och Maya att vi skulle åka in till Greken i Köping som har väldigt god mat:-)
Vi åker dit tillsammans med mr D och njuter av god mat/dryck! det tråkiga va att det inte fanns nån entricote hemma, det var ju det som jag så gärna ville ha!! men men, fick bli lite biffar med ost imellan! det dög faktiskt det med, men lite besviken va man dock!! Till maten så tog man sig en öl i det sköna vädret! men tar man en så vill man ju lätt ha fler! men ska ju upp och jobba frulle imorgon, så fick nöja mig med den första!!
Hoppas det blir fint väder till nästa vecka, då man är ledig lite mer! Då ska det bli grilla och öla av;-)

Tror alla har haft otur idag! är det fredagen den 13?
Daniel skar sig i fingret när han klippte/sågade grenar på äppelträdet, Chefen skadade fingret när han hackade grönsaker, jag brände mig skapligt på en plåt imorse på jobbet! Fint ärr man kommer att få mitt på handleden, ni ska inte tro att man är självmordsbenägen;-) Fia tappade bort sina hemmanycklar och stackars mis N som har SÅ mycket otur nu i famlijen! tänker på dig!

ne nu ska jag se klart på Robinson, får se om det blir nå mer inlägg idag!
Annars så får ni ha det så bra och sova så gott!!

Natti natt
just ja! måste ju säga Grattis till lilla Michelle som fyller 4 år idag! gud va tiden går fort! ser fram emot kalaset sen:-)

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack sötast! Så det blev greken vad gott vi köpte lite räkor och avocado på hemvägen det var inte dumt det heller bara vinet som saknades :-)

2009-04-04 @ 22:11:52
URL: http://ninni82sblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0