God morgon???

Ja nån god morgon tror jag inte att det är!!!
Har sovit skit dåligt inatt, vaknat från och till hela tiden! bra jobbigt! 
Sen är det nån som ringer klockan 6.14 på min mobil, sorry men orkade faktiskt inte svara, var på tok för tidigt!!
Gick upp för ca 1 timme sen och kände då hur dålig min hals va! gör ont så fort jag sväljer, säg inte att man ska bli sjuk nu oxå! det orkar vi inte med;-)

Händer idag då? har faktiskt inte något inplanerat! ska bara ta det lugnt och fixa det sista med tvätten från igår!
sista maskinen hann aldrig bli riktigt torr innan jag gick och la mig.
kanske skulle ta och se en film idag! nån riktigt bra! det är ju så himla dåligt väder ute idag så dår gör det faktiskt ingenting;-)
Ne nu ska jag snart hoppa in i duschen, om jag bara får ork;-)
Ha det bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0