God morgon..

jaha då var det en ny dag igen! sovit otroligt skönt inatt och vaknade upp utvilad här för ca !½ timme sen!!
Har hunnit tagit en morgoncigg och en kopp kaffe, installerat nått nytt program på datorn och sitter nu och försöker lära mig det;-) Tar nog sin lilla tid!
Senare unde dagen ska man storstäda huset, då det kommer en besiktningsman eller var det en värderingsman? hit till veckan!  skit samma, städas ska det göras iallafall! För er som har missat så beror det på att Daniel och Nina med familj ska ta över huset i sommar/höst nån gång! Så de måste få det värderat! Pappa, Anita, Johan och Fia ska då flytta in till Köping och släppa iväg huset till de andra! Och jag då? jo jag kommer att få bo kvar i huset tills man har fått en bättre ekonomi och kan flytta härifrån! just nu så ser det mörkt ut, då man inte har nå fast jobb och jobbar bara på timme! det varrierar ju månad till månad vad man får i lön! Men Daniel och Nina har sagt att jag får bo kvar så det är ju lugnt, då hamnar man inte på gatan iallafall;-) Kommer bli skoj, då får Dennis se upp, jag menar han kommer nog få sig en puss eller två om dagen då jag vet att han gillar det! Men kille som han är så försöker han spela att han inte alls gillar det;-) Han är så gullig! 
Men förstå vad de kommer att bli packa av snart! Tur att man är många i familjen så man kan hjälpas åt, ett hus flyttar man ju inte ur på två röda liksom!!!
Ne nu ska jag fortsätta med att lära mig programmet jag installerade!
Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0