fredag=)

Japp då var det fredag igen då och man är för en gångskull ledig idag=) så skönt! så jag började min dag med en rejäl sovmorgon! gick inte upp förrens vid 9.30 hehe, var behövligt kan jag säga! det sliter på en att jobba frulle 8dagar irad, blir många tidiga mornar att gå upp! men men nu är man som sagt ledig idag och imorgon!!

Ska alldeles strax bogsera ut min bil till Dannes garage så att Maya och jag kan byta däck på den! sen måste jag busköra lite med den oxå, den har ju stått still sen i slutet av februari, början av mars liksom!
Sen ska man lägga in den på blocket, men först måste jag rådgöra med Peter om det jag har skrivit är bra eller om jag har missat nått, jan ju inte   mycket om bilar! han är en klippa osm hjälper mig hela tiden! har ska få en liten pressent sen när allt är över;-)
Ne nu kom Maya! Vi ska snart ge oss av så säger hej då så länge!
Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0