Dagen som varit!!

Dagen började inte så bra! Vaknar strax innan 5.30 av att pappa kommer och väcker mig! Får panik när jag innser att jag ska vara på jobbet om en halvtimme! Rusar upp, klär på mig, sminkar mig och borstar tänderna fort som fan!Men hinner dit itid som tur va! Men att jag ska ha så svårt att komma upp, ligger och snozzar hela tiden och tills slut så stängs alarmet av, vissa gånger så hör jag inte ens klockan! måste bero på att det har blivit grymt många dagar irad nu som man har jobbat, kroppen börjar väll protestera!
Men resten av dagen har gått jätte bra! Allt har flytit på som fan och vi(Jag och Diane)  kom fram till att vi hade haft ca 90 lucnh/konferensgäster idag! Bra jobbat=)
Kommer hem strax efter 16 och åker in mot Köping för att handla ett par nya skor, men det gick tyvärr inge vidare, hittade inga jag tyckte om, och gjorde jag det så fanns inte min storlek! Så får väll åka in och titta mer senare till veckan!!
Blir ju troligtvis tunapark på måndag, kanske tar det samtidigt!!

Idag så har man fått många kommentarer om min nya hårfärg=) det var bara positiva konstigt nog;-)
Nytt smeknamn har man fått på jobbet oxå, Mr chef har kallat mig för svartskalle hela dagen. var kul den första gången, men inget skämt som man drar hela tiden! Men men, imorgon sticker han till Spanien på golfresa, tråkigt;-) hehe
Ne nu är det Room service som gäller, E.M.D ska vara med idag, kan bli kul!

Ha det bra!
                    
 Nya hårgäfgen! Svart som bara den! Men vänjer mig nog;-)
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0