Austrailia

Efter att jag ätit lite frukost så ringer Maya och vill hitta på något! Vi babblar ett tag i telen som tjejer gör;-) innan vi kommer på vad vi ska göra! Vi bestämde iallafall att vi skulle titta på film, och det blev Austrailia!En sån fantastiskt bra film! ni som inte har sett den måste absolut göra det! Är en sån film som alla måste slå, typ som titanic, men slår faktiskt den med hästlängder! De var både en sorglig, rolig, spännande och framför allt en film som berör en!  De gör den så fantastiskt bra, bra skådisar också och lillpojken är så otroligt söt!  Ne men ni måste seriöst titta på den!!
Sitter nu och lyssnar på over the rainbow, den låten var med många gånger i filmen!!=)

Köpte mig 2 trisslotter idag! tänkte att jag skulle vinna en miljon som en kille gjorde i måndags, men vann så klart inget! hur stor är egentligen sannolikheten att de säljer 2 st lotter med 1miljonvinst på samma stålle? typ liten!
Ne nu ska jag göra annat! Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0