hemma:)

då är man äntligen hemma och snart är denna vecka över!
fy satan va tuff den ha varit, ska bli skönt med lugnare tempo på måndag;)

idag/nu ska jag städa och tvätta lite!
ser ut som hej kom och hjälp mig, men ingen hjälp kom liksom;)
Jessica och Peter kommer ju i eftermiddag, så nån ordning måste det ju vara!

måste ringa ams oxå om jag hinner, de vill tydligen att jag ska komma på ett info
ang jobbgaranti!! hallå jag har väll redan ettjobb!
har inte hört av mig till dem sedan i Februari så trodde jag va utskriven, men icke sa nicke

har för övrigt blivit tillfrågad att hänga med en "viss"person och käka kräftor,
men måste tyvärr tacka nej:(

ne nu ska ja ta tag i det här med hårdhandskarna
ha de så länge
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0