ang "problemen kvarstår"

själva grejen är den att jag ska sitta barnvakt åt mina syskonbarn
nästa vecka, måndag kväll-torsdag kväll, då min syrra ska in på förlossning:)
det ska bli skit kul och jag är ledig då!
men problemet på jobbet blir då
  • ingen kan ta frullen onsdag då alla andra inte kan och chefen är bortrest, jag är ledig samt en kollega har avsagt sig allt jobb nästa vecka! så då kommer vi till problem nr 2
  • personen som skulle jobba på kvällen får ej för den andra chefen, hmm hur tänker man då?? vem ska annars jobba när ingen annan är där??? hon är iofs ny, och han ville ha en mer ruttinerad tjej den kvällen, men vi andra vet att hon är en klippa som har läget under kontroll, samt är trevlig, glad, allert och allt som bör vara!
  • helgen, vem ska jobba då??? det är min lediga helg( den första på typ 7 veckor, har tappat bort räkningen) men det kunde ju jag glömma, är tvungen att ta den helgen oxå, fast då jobba kväll!! kul! då kommer det bli 9 helger totalt innan man får???vara ledig!! samt vem ska jobba med mig??
  • köket!! vem ska hjälpa till i köket?? mr chefen kan ju inte vara helt själv 24/7..det kommer innebära dåligt humör och stämning samt en och annan utskällning!!
  • ändrade arbetstider mot min vilja?? jo snart så kommer det säkert bli så! man får troligtvis börja jobba kväll istället för frulle lunch/städ! kul! noooottt!!!!
det där var ju bara lite om vad mina problem gäller!
avundsjuka??

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh gumman! Tänk att DU ska behöva oroa dig för dessa saker det är ju faktiskt dina arbetsgivares problem. Fattar de vilken klippa du är? Tycker de borde vara lite mer rädda om dig! kramar

2009-09-03 @ 20:33:33
URL: http://ninni82sblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0