hemma efter 2 otroligt sköna dagar!

har precis kommit hem igen efter att ha vart med Marcus i två helt underbara dagar!
dt började i torsdags då vi åkte på hockey och mitt kära brynäs vann över Södertälja me 2-3,
det betyde att vi gick om dem i tabellen och att de är skylldig mig 50.- var, då jag hade rätt resultat:-)
åker sen hem till Marcus och sover i hans husvagn, så gulligt:-)
vaknar upp på fredagen och dagen började inte bra då de från jobbet ringde och började tjata på
att jag skulle jobba i helgen! men för en gångs skull så sa jag
NEJ, har faktiskt planer för hela helgen så
det funkar inte! träffar sen hans päron, och de var så supertrevliga! käkade middag med dem
och hans bror peter med barn! blev lasagne, super go!
sen så tog vi det lugnt och tittade på Idol tillsammans och käkade kräftor!
Måste säga att hans päron är skit roliga och trevliga!!
sen gick vi tillbaka till husvagnen igen och mös lite och så var mina två dagar!
blev en hel del skratt, mys promenader osv osv...
nu är man hemma igen och ska ta sig en dusch!
Jessica, Peter och Elias skulle komma sen, ska bli kul att träffa dem igen!!
miss You:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0