hallå i regnrusket!

dagen idag har jag spenderat tillsammans med svärföräldrarna ute i Färna där vi var på julmarknad.
Min älskling har slitit hela dagen med köket i hans lägenhet som håller på att tapetseras för fullt.
Hela lägenheten totalrenoveras från topp till tå, så det är lite att stå i! om Älsklingen får sin vilja igenom så vill han ha den klart till hans stora dag:)
Han och hans hjälpreda har precis åkt ut dit igen efter att vi åt mat tillsammans och jag åkte nu hem!
måste duscha och packa inför jobbet imorgon om man ska sova där så man är ok till frullen imorgon!
Vill inte försova mig igen som jag gjorde igår, stackars gäster som fick vänta, men skyllde på att det var fredagen den 13;) någon annan som hade otur igår??? var oxå på väg att köra på en svart katt på vägen, men hann bromsa som tur va! hade inte vart skoj.....

ne nu är det en cigg som gäller...höres senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0