första advent

http://softisanna.blogg.se/forstaforsoket/images/2008/img_477428dff0298_22589794.gif

idag är det första advent och dagen har man spenderat på jobbet! från kl 7 imorse tills nu för en 10-15 min sen!
har vart fullt upp idag! hade väll ca 60p julbord vid kl 14 och såklart så kommer alla samtidigt så det blev mycket spring mellan borderna för att servera glögg vid ankomsten, visa dem vart de skulle sitta samt
för att ta dryckesbeställning. så nu är man helt slut och det är mina skor oxå! otur som man har så gick ena sönder idag!
Suck, jag har alltid otur när det gäller skor, måste gå konstigt;)


Ne nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en cigg så man blir människa igen, sen DUSCHA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0