Äntligen Lördag!

julbord nr 2-5 serveras idag på jobbet, men det var mitt första idag! startade ju igår kväll, men då var man ledig!
hur kul är det med julbord och allt som hör till, dvs musik, levande ljus, dukning, pynt osv osv när det spöregnar ute??? känns som om det är september månad, så man har ju inte riktigt rätt stämning, och gästerna idag kunde inte mer än hålla med! hade det inte vart för allt julpunt och grejer så sa de att de trodde att de var på påskbuffé,
vilket jag kan förstå då det är typ samma mat ;) men men, snön och känslan kommer väl med tiden!
http://manolo.se/wp-content/uploads/2007/12/julbord.jpg
Idag är det äntligen lördag, och med det så menar jag att min älskling kommer hem från båten!
De har gått i land nu och han sitter i bilen på väg hem=) så nu ska jag duscha och göra mig iordning för sen så åker jag till Skedvi:) * LÄNGTAR *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0