vad menas med drive in på donkan???

För att få använda funktionen drive in så måste du givetvis ha ett fordon med motor, eller hur det nu fungerar!
Men om man har en person som sitter i bilen och styr, medans två andra puttar på, räknas det som drive in då?;-)
Det var iallafall jag om maysan ungefär med om idag!
Vi skulle utviga hennes bil, då den har vart med många vändor in dit!
Vi gör våran beställning men får dock vänta ett tag på våran mat, så vi får ställa oss vid specialbeställningarnas parkering tills maten kommer! det brukar oftar dröja med våran man så vi stänge av bilen medans vi väntade!
5 min senare kommer maten och vi ska till och köra därifrån, men bilen vill inte starta. så där står vi dumma som få och kommer ingenstans! men vi bestämde oss för att vi skulle äta pommesen bara, sen försöka starta bilen igen! men gick inte då heller! lite skrattattacker samt en hamburgare senare så gör vi ett nytt försök att komma iväg! men Bettan va heölt död alltså! Så himla pinsamt, då man egentligen bara får stå på den parkeringen som vi gjorde i typ 5 min eller nå, och vi såg hur kön bara blev större och större bakom oss! men vad skulle vi göra då?
Jag ringer då broder daniel som bor så nära och alltid ställer upp i vått och torrt! Han skulle bara käka klart sen skulle han komma med startkablar, och typ 10 min senare så var han där! värt att tilläga är att vi då redan stått där i typ 40min.
Men eftersom vu stog på ett så dåligt ställe så kunde daniel inte köra fram till oss, utan han och jag knuffar undan bilen och maya rattar! haha det var både roligt och pinsamt! nu har man ju som sagt gjort drive in på ett annat sätt med ett fordon;-)
Väll på plats vid daniels bil så gör vi många tappra försök med kablarna, men bilen vill ändå inte starta! så fanns inget annat alternativ än att bogsera hem den till Kolsva!
Men du ska ha stort tack Daniel för hjälpen med bilen!!

Ne nu ska jag leka lite med min nya mobil och greja lite! så himla snygg/bra!
Ha det så bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0