oj då, hehe

Ni som känner mig samt läser min blogg, ni vet ju att jag och min mobil har vart ovänner ett bra tag nu!
Så just nu så såg jag till att den ska få gå i pension inom de närmaste dagarna, då jag har beställt en ny:-)
var ju inte riktigt nemingen, eller jo det var det, men inte att jag skulle ha gjort det ikväll! utan satt och tittade lite på tres hemsida och tittade vad de hade för erbjudanden, fastnade för en Nokia denna gång och varför vänta?? skulle ju egentligen inte köpa en ny förrens jag fått min bil såld, menvafan, orkar inte ha en tele som stänger av sig själv hela tiden!! det är bra drygt! så nu får man ta pengarna från lönen till den, men då sparar jag ju in de pengarna när bilen är såld istället, så det kvittar ju;-)
Nu längtar jag bara tills på onsdag då den är här!! då ska jag kasta min nuvarande mobil i golvet, hoppa på den och hälla vatten över den, kanske tillochmed köra över den med bilen! orkar inte med den längra! hehe, mordiska tankar;-)
Ne nu ska jag titta lite på herre på täppan och sedan sova!
Ha det så bra och natti natt!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0