nu är de på väg:-)

satt och tittade lite på Hm:s hemsida och hittade mycket fina grejer där för en gångs skull!
så jag kunde ju inte låta bli så jag gjorde en beställning på dessa plagg...de är ju så snygga:-)
Nu längtar man bara tills vecka 21 då de kommer!!


Det här är ett par korta caprié byxor som är så snygga med en fin topp till!
Klänningen som jag är mest nöjd med och som ska på på midsommarafton finna inte längre kvar på hemsidan, så kan ej visa den! Det verkar som om jag fick det sista exemplaret! sån jädrans tur alltså, då det verkligen var min stil!
Var en svart/vit rutig tubtopp klänning med bara axlar! ganska kort, strax över knänet samt en knytning under bysten! 
Hoppas att den sitter bra oxå:-)

Over and Out 









Kommentarer
Postat av: jessyj.blogg.se

vaaa fan. Varför ska du alltid hitta snygga kläder.. orättvist haha puss

2009-05-14 @ 21:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0