Ledig idag!! :-)

Det har inte blivit nå bloggandes i helgen, det beror på att man har jobbat hela dagarna sen kommit hem sent för att gå upp och jobba igen! hoppas ni har överseende med det!
Men jag måste säga att denna helg har vart den roligaste helgen på bra länge att jobba! alla var så trevliga och glada, gäster som personal! då blir det kul:-)

Sverige vann tyvärr inte guld så som jag hade hoppats på,men ett brons är ju inte fy skam det heller!
Det är som expertkommentatorerna sa igår, hellre vinna brons än att förlora finalen, vilket de har rätt i;-)

Idag så blir det en lite tripp till Kumla tillsammans med Maysan, ska hämta nån reservdel till hennes bil,eller var det Dannes, fattade alldrig det där, Hehe sorry Maya för att man är trög ibland;-)
Men dit ska vi iallafall runt lunchtiden! Först lunchar vi tillsammans med Danne inne i stan sen blir det bila av:-)

Igår så stod den lite chips och fil m på schemat, så skönt att bara ta det lugnt när det är fult väder och man är seg som få!
Blev barnhemmet tillsammans med fia och maya, de båda somnade på soffan efter typ halva filmen så där satt man med chips skålen för sig själv;-)
Sen blev det sängen för våran del! jag, Johan, Fia och Maya sov alla i samma rum, syskonen bus i sängen och vi andra på uppblåsbara jätte maddrassen! hehe, så kul man kan ha;-)

Ne nu ska jag bli människa innan vi ska åka! men ha det så bra så höres vi senare ikväll!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0