hej bloggboken;-)

Fan jag börjar bli dålig på att blogga nu! men skyller på att jag har haft så mycket att göra;-)
Fast i själva verket så har jag vart ledig i 2 dagar och bara kopplat av och inte gjort ett skit;-)
vart skönt det! har blivit lite filmer, spel och mys på kvällarna!
Maya johan fia och jag har sovit i samma rum i 2 dagar irad, vart så roligt! hehe, busat lite!

Sverige gick vidare från semifinalen i Eurovision igår, kändes så skönt! hoppas bara att det går vägen nu på lördag, synd bara att man missar det, då det är bröllop på herrgården:-( men, men! man kan ju inte rösta på sitt eget bidrag ända så spelar roll!

ne nu ska jag planera lite Fia;-)
ha det bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0