Hällefors

jodå det blev så att jag åkte upp till Hällefors igår!
tog charterbussen så man kom inte upp förrens halv elva på kvällen, och då blev det lite småprat med jessica bara sen sängen! fjantade oss lite med olw:s reklamer om att man ska dela med sig av det här goa! haha ska se om man kan få upp en sån film här på bloggen sen;-)

dagen imorse började bra, Jessica kommer in med lilla Elias till mig vid klockan 8 och det var så mysigt! blev sen lite frulle och elias somnade på min mage, där fick han ligga i ca två tills han vaknade! JAg och jessica passade på att kolla på lotta på fridhemsvägen då, nej förlåt, på bråkmakargatan heter det ju;-)
sen blev det lite lunch och nu så ska vi åka till lill ica och handla hem lite gott! synd bara att det regnar som bara den, för annars så kunde man ju ha tatt sig en promenix, men men!

ha det så bra så höres vi senare!

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt att ha dig här syster..

i morogn kanske vi kan basta och ta en kall öl..=)

2009-05-18 @ 18:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0