det blåser storm!!!

När jag vaknade imorse så tänkte jag, shit va det regnar ute alltså, för det lät som fan!
Men sen när jag väl tittade ut så såg jag att det blåste som bara den, och det har hållt på precis hela dagen!
Man får se till att hålla sig inna alltså så man inte blåser bort;-)

dagen på jobber idag har gått jättebra! har vart så lugnt och man has haft massor med tid över så det blev storstädning för min del idag!
Gjorde rent is och diskmaskinen, städade personaltoan, omklädningsrummet och personalgången!
Hann med öl kylen oxå, tog bort precis allt som stod i kylen, tog undan hyllplanen och körde dem i maskinen.
Torkade sedan av väggar och golv, men jag lovar, man blev bra törstig när man såg allt gott som tog upp all platts i diskrumet! kanske ska ner och ta sig en öl nu, är ju ledig imorgon;-)
Eller ledig och ledig, ska på möte med jobet imorgon och det var obligatoriskt, kul!! enda dagen den här veckan som man är fri och då måste man ändå ner dit liksom!!! ahhhhh!! vill inte!
Det är antecimex ( eller hur det nu stavas) som ska ha en genomgång av de nya pärmarna osm har kommit och de nya reglerna som gäller! blir sedan ett litet prov i livsmedelshygienstänkande!!
Sjukskriva sig kanske;-)???!!!

Jag har förresten inte fått nån räkning på min dator/mobila bredband än, brukar alltid komma i mitten av månaden!
Gött då slipper jag betala;-)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0