bilen är såld:-)

Ja dagen började inte riktigt som man har tänkt sig! Johan kommer upp till mitt rum imorse kl 7.30 och säger att jag har telefon, funderar ett tag på vem det kan vara så tidigt på morgonen! men klär mig med tecken om  mig och går ner och ser efter! Då var det min chef som ringde och ville att jag skulle komma in och jobba då städpersonalen var hemma och var magsjuk! Jag tvekar lite för jag hade ju nämligen bestämt tid med en kille som skulle komma och titta på bilen idag, och hans nummer hade jag ju inte heller! Men, men, var inte mycket att göra åt! Rummen var ju tvungna att städas idag, då folk skulle checka in!  Så jag åker dit, eller rättare sagt, Janne kommer och hämtar mig då jag inte hade en körbar bil! Så direkt när jag kommer dit så börjar jag att städa i turbofart, var 10rum som skulle bli klara, och vanligtvis så tar det en hel dag att få det klart, men jag hade ju tidspress! viste ju egentligen inte när killen och jag skulle ses, bara att det var runt lunch! då där springer jag verkligen runt och stresstädar som en idiot! hinner lagom klart tills klockna var 11.30 och 5 min innan så hade killen ringt och sagt att han redan var i Kolsva, men han fick vänta lite på mig;-)
Så Maya hämtar upp mig på jobbet, möter upp killarna och de börjar titta på bilen! Hade lite svårt att läsa av dem, de var så tysta och koncentrerade! En provtur ville han ta oxå, och givetvis så satte jag mig med honom i bilen! Körde lite i Kolsva och allt verkade ju bra! Sen åker vi tillbaka och börjar diskutera pris, jag sa att jag inte går under 22, men egentligen så ville jag bara ha 18;-) han började pruta mer och sa att jag får 20.000 här och nu! jag sa att jag var tvungen att tänka lite, vilket jag bara sa för att verka fundersam eftersom man sagt 22 innan;-) hehe, dumma mig! men sen så höll jag han inte på halster längre, utan sa att han fick den för det önskade priset! Vi båda vann nog ltie på det!
Men det känns så bra att bilen är ute ur tankarna nu, men så fort allt gick!
Hade mail och sms terror igår men intresserade folk och nu är den såld liksom! tog bara 20 timmar sen jag la ut den på blocket:-) Bra jobbat Veronica!!!:-)
Ne nu ska jag in till stan och sätta in pengarna på mitt konto så ingen får för sig att råna mig;-)
Ha det bra!!

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nina

Bra jobbat gumman!!!! :-)

2009-05-04 @ 15:31:34
URL: http://ninni82sblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0