segt Internet idag!

fan vad segt Internet man har idag då!!
Likaså med mobilen, fast där har man ingen mottagning alls,, så
de som vill något får väll ringa hem till mig!
när det är så här dåligt väder ute, dvs molnigt på hela himlen och grått, så är 3 helt värdelöst!
Usch! det tog mig ca 20 min att komma in på bloggen, och det lär ju ta hundra år innan inlägget publiceras, men men, det går sakta men säkert framåt;-)

Idag så händer det inte så mycket! Ska tvätta lite här hemma och städa lite hade jag tänkt!
Finns inte så mycket annat att göra! sen så ska man in till Köping och handla ett par skor till Johans avslutning!
Shit, hade helt klart glömt bort att han slutade, eller jag hade inte glömt bort, men tänkte inte så mycket på det!
Men han går ju faktiskt ut 9:an så man måste ju handla en present tills imorgon! Panik! när ska man ha tid med det då?
Han får ju inte vara med, och idag så ska jag ju handla skor med honom! hmm, kanske får åka in en extra sväng efter vi är klara så man kan välja ut något i lugn och ro!!!
En stock snus kanske skulle glädja honom;-)
Ne nu är det lite frulle som gäller! sen hänga upp tvätten och starta igång en ny!!
Ha det bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0