Ny dag, Nya tag!!

Dagen idag började lite stressit faktiskt!
Gick upp runt 5tiden imorse och börjar fixa iordning mig för jobbet!
Lagom klar så går jag ner för att ta en morgoncigg och en kopp kaffe och då säger pappa att vi måste åka
tidigt till jobbet idag, då han skulle köra Andreas till Sjukhuset i västerås! så det var bara att fixa det sista dvs fixa håret och borsta tänderna samtidigt som kaffet och ciggen på mindre än 5 min!! Panik!!
Men men, det gick bra, kan ju göra flera saker samtidigt, trotts att kombinationerna inte var de bästa;-)
Väl på jobbet så gick allt bra, hade ju då gått om tid på mig att få ut frullen!! hehe
Men allt gick verkligen prima idag, Katja och jag arbetade verkligen på bra! ett bra team som börjar komma i bra form!
Synd bara att man inte kunde komma hem till henne idag, hade vart skoj:-)

nu gör man inte mycket, har precis kommit hem!
Var in till Köping en sväng och tittade ut en kostym till Johan som går ut 9:an på torsdag!
Hittade en snygg som vi ska åka och hämta imorgon!
händer ikväll då? hmmm, tål att funderas på! är ju ledig imorgon;-)
Ne ska hugga mig en gran nu eller nått!
Ha det bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0