...

ja då har man jobbat klart för idag! känns skönt då dagen har känts som en evighet!
Har verkligen haft det tråkigt på jobbet idag, det har vart så lugnt så man har hunnit gjort en massa annat som inte har tagit nån tid alls känns det som!
men men, nu är man hemma iallafall och ska försöka att ladda batterierna lite så jag ska klara av att jobba de resterande 4 dagarna innan jag får ledigt! och då är jag ledig i två dagar irad, det har man typ inte vart på flera veckor!!
Längtar:-)
Idag så blir det barfa att ta det lugnt som  sagt, håller på att tvätta just nu, sen blir det säkert tv:n!
Synd att man inte hade 27dresses, den var SÅ himla bra! såg det igår tillsammans med Maya, och ni som ite har sett den, ni borde göra det!!
Ne nu ska jag hugga mig en gran;-)
ha det bra

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0