Shoppat!

ja då har man vart in till stan och handlat en dop present till den söta lilla killen, som jag tyvärr ej kan gifta mig med;-)
För väll nöja mig med att han finns i släkten iallafall! hihi!!
Tog en liten stund att hitta nå bra, då man inte hade någon aning alls på vad man skulle köpa, och
i lilla Köping så finns det inte så mycket utbud, men det blev nog bra!
Gulligt om inte annat;-)

Snart så ska man iväg och jobba nån timme, eller snart och snart! ska inte vara där förrens kl 16!
blir en kort dag, ska bara fixa frullen inför imorgon, samt checka in 2 gäster!! så kommer nog hem skapligt fort igen,
berodende på När Susan kommer och byter av mig då! men men, lite x-tra timmar skadar ju inte;-)

Ska ner nu och ta reda på min tvätt från igår, höres senare!
Ha det så bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0