jobb idag!

Usch känner mig inte alls laddad för att jobba idag!
Är det för att man inte jobbat kväll på hundra år kanske?
Mycket möjligt, men man måste ju ta sig igenom den här dagen för att morgondagen ska komma:-)
Då blir man ju gaddad, hihi vad jag längtar! Hoppas att den tanken får kvällen att gå mycket fortare!!
Det som är jobbigt med kvällarna är ju att bara gå runt att vänta för att börja,
Samt att man aldrig vet vilken tid på kvällen man slutar,!
Kan bli 22 men oxå 02! det beror helt och hållet på vilka gäster man har!
Men nu är det en grupp golfare på 17p så hoppas att de har en tidig tur imorgon att passa så de
lägger sig i skaplit tid! haha fan vad taskig jag är;-)

Ne nu ska jag typ börja att göra mig iordning, tur att det är svalt väder och regn idag, så man inte dör
av värmeslag i kostymen! hehe
Ha det så bra!

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad är det för snygg gadd du ska utsmycka dig med då? nyfiken Jag vill oxå ha men har en aning svårt att bestämma mig för motivet det växlar haha :-)

2009-07-06 @ 19:33:40
URL: http://ninni82sblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0