jag överlevde spökerna;-)

idag har man vart helt jävla själv på jobbet alltså!
Från kl 7 imorse tills nu vid 17.30!
Diane kom iofs förbi en sväng vid lunch, men han ju inte träffa henne så mycket ändå, då man var runt och städade!
Men var så spänd inför den här dagen!
Nervös för alla herrgårds spöken som ville komma och bita mig i stortån;-)
Men konstigt nog så var det ingen som visade sig! hehe

Tatueringen börjar sakta med säkert att läka!
Men dröjer nog ett par dagar till, har nu fått sårskorpor och det kliar, men det hör ju till läkningsprocesen!
Det är bara låta bli att pilla annars så blir det inte kul!!

Imorgon så far man upp till Hällefors igen:-) Ska bli så kul!
Åker så fort pappas bil är klar på servicen, hoppas runt lunch! ju tidigare man åker, desto mer tid har man
på sig att hjälpa till med röfberedelserna inför dopet på lördag!

ne nu ska jag ge mig själv smörj, på tattoon alltså;-)
Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0