hemma!

nu är man hemma för dagen! skönt, dagen gick ju inte
precis som man önskade!

Det började med att jag skulle göra en kassarapport från igår
och upptäcker att babsmaskinen (kortdragaren) är trasig!!
Panik!!! ringer då kundtjänst med de hade inte öppet än (8.15)
så fick vänta i 45 min och bara hoppades på att ingen skulle betala med kort
under den tiden! folk började liksom på att checka ut!
när man väl får tag på dem så kan de inte hjälpa mig, utan jag får ringa till service, men de öppnar inte
förrens 10!!!! vafan!! panik liksom!
Som tur är så kom chefen ner och hjälpte mig med att checka ut de med kort!
vettefan vad hon gjorde, men lyckades gjorde hon iallafall!
tror hon sprang emellan två byggnader, vi har en till maskin i baren, men
vi fick inte flytta på den av någon konstig anledning! men men..
resten av dagen gick bra, förrutom att man har känt ett ENORMT röksug!!
men ska klara det här!!

nu blir det grilla, skönt att komma hem till ett dukat bord;-)
ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0