Bilder från dagen!

Har precis kommit hem från Maya!
Var och beundrade hennes nya väggar som hon målat svarta,
blev så himla snyggt..passar perfekt mot hennes röda fondvägg!

Skön massagestol på rusta! ingen ville lämna den;-) ge mig!!!!!


Före. hehe Maya passade på att leka med den gamla färgen innan;-)
För övrigt min hand på väggen! har en på vardera sida av fönstret,
är från när jag färgade hennes hår;-)


Maya drar bort all maskeringstejp!!


Denna vägg hade hon tänkt att låta förbli så här!
Men det passade inte riktigt in med den så hon ska måla den senare i veckan!


Efter att jag har skrivit lite så har hon inget annat val;-)
efteråt så målade hon även dit svarta döskallar, har tyvärr inge kort på det!


Ursäkta röran, hon målar om;-)


Jag hjälper till med att skruva upp lite hyllor


Det tar sig!


Nästa klart!


Det kommer bli så otroligt vackert sen när allt är på plats!
längtar tills slutresultatet:-)

Ne nu sova, kommer bli en tuff och jobbig dag imorgon!
höres på eftermiddagen!
natti natt på ar!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0