trött och seg!!!

Fy fan vad trött man har vart nu på eftermiddagen! Har bara legat i sängen och tittat på tv sen klockan 18!
Fryser som bara den och känner mig varm! halsen har inte blivit nå bättre heller! säg inte att jag ska bli sjuk nu! har inte råd med det! har ju 9 dagars arbete framför mig! får väll be till gudarna att det bara är nå tillfälligt för dagen liksom!!

Imorgon bitti kommer värderingsmannen hit och tittar lite! hoppas att det ser bra ut och att allt är som det ska!
känns skönt att man inte är hemma när han kommer, för då jobbar jag=)
Ne nu ska jag faktiskt lägga mig ner i sängen igen och titta på master and commander, kommer troligtvis somna till den så jag får gå och göra mig redo redan nu!
Men ha det bra och natti natt!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0