trött i kroppen...

Shit det tar på en att simma asså! Märks att man inte gjort det sen man gick i 9.an! Fy fan! är helt slut!
Höll inte på så länge, bara 25min! eller jag vet inte vad som är normalt!! Sen blev det lite bastu också, bara älskar det!
Hade suttit fint med en kall öl till det oxå, men kan ju inte dricka det på badhuset, tog mig en sen när jag kom hem till hockeyn! HV71 vann över Färjestad, så himla skönt:-) de är ett lag som jag bara inte klarar av, speciellt inte Jörgen Jönsson! Han är SÅ mallig!!! Så i finalen håller  man på HV;-)

En sak är säkert iallafall! Man kommer att somna som en stock ikväll efter både långpromenad och simning!!
Ska titta lite på okänd diagnos nu, sen sova!
Ha det bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0