storstädat!!

Nu är man färdig! med både städandet och i kroppen! Har väll hållit på sen klockan 13!
Men man har fått en hel del gjort! Tvättat undan mina kläder som bara samlades på hög! Bytt lampa i vardagsrummet då den andra var så ful och gav dåligt ljus! så tog fram min gamla som jag hade i min lägenhet! Tog oxå fram två bordslampor som nu står där så snyggt=) Fick för mig att verkligen städa ordentligt i vardagsrummet, förnya det lite. så jag tog bort allt gammalt och packade upp mina grejer från lägenheten och dekorerade om helt! blev så jävla bra!
torkat alla lister och väggar bakom möblerna, då det sällan tas! hade samlats en hel del damm där!
Städade badrummet då det såg ut som hej kom och hjälp mig, smink, hårborstar, hygienartiklar låg överallt! Men nu är det så rent och fint=)
Mitt rum fick sig en omgång oxå;-) tog bort alla grejer som var kvar sen flytten! packade/ ställde upp lite grejer i bokhyllan som jag snodde från vardagsrummet, då den inte längre passade där;-)
Dammsög & skurade hela övervåningen ( Mitt rum, toaletten, vardagsrummet & det jag kom åt i biblioteket) Johan och Fia får ta sina egna rum!
Detta tog sin lilla tid, har säkert glömt att nämna nått! men nu är det städat iallafall och nu är jag/vi redo för värderingsmannen som kommer på torsdag!
Nu ska jag gå och hänga upp lite tvätt och ta upp det som redan är klart! Hade lite tvätt så kommer nog hålla på med det ett tag till;-)
Ha det bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0