söndag och regn:(

Gårdagen var jätte trevlig! Blev en lugn och skän härlig kväll med trevligt sällskap och goa öl;-)
Var kul att få träffa Linus och victoria oxå, var så himla länge sedan!
Jag gick och la mig vid 23 och de andra fortsatte att festa fram till klockan 03.00, tur att man var så trött att man inte hörde dem då;-)
Imorse kom man upp som man skulle iallafall, men var bra slut och huvudet ville inte riktigt som jag ville! Men men, det gick bra iallafall! Kommer hem runt 12 tiden och kryper då ner i sängen en stund och tittar lite på repiser från helgens program! var bra slut!
Daniel, Lukas och Dennis kommer sen på cykel från Köping för att hälsa på lite, vad duktiga och hurtiga de är:-) är ju ändå ca 1½ mil!
Daniel hjälper mig då med att behandla rosten som jag hadde på min bil, man kan ju få ut lite mer pengar för den om den är rostfri! så det höll vi på med hela eftermiddagen i ur och skur! så typiskt att det skulle börja regna, men tur att det finns ett garage iallafall! Men va bra det blev, känner knappt igen bilen då den var jätte rostig på bakluckan! Tack så mycket för hjälpen Daniel!=) nu ska den bara tvättas, men det får bli en annan dag, har ingen ork riktigt!

Nu till kvällen så blir det wipeoute och Van Veteren som gäller! Ska titta på det tillsammans med Fia och Sandra och de kommer snart hem men lite chips till det=) Kan det bli bättre?? klart det kan, sitter och tar mig en öl oxå eftersom jag har min helg nu=) hehe! Ingen ovanligt för dem som jobbar i restaurangbranchen;-)bäst att passa på medans man kan liksom! imorgon och på tisdag är man nämligen ledig=)

Pappa, Anita och Johan plus hela klassen har kommit fram till Warsawa nu iallafall, fick ett sms om det imorse och det känns ju skönt! hoppas att de får en intressanrt resa nere vid koncentrationslägret! det hade iallafall jag!
Ne nu ska jag göra annat!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0