snö i april!!

Ja då har man precis kommit hem från jobbet och sitter typ ner för första gången idag! är bra slut i fötterna!
Men idag har det vart bättre stämmning på jobbet iallafall, var väll bara jag som fortfarande var irriterad på en viss person pga kommentaren igår! Kommer nog ta ett tag innan man släpper det! Man blir så arg liksom!! AHHH;-)
När jag och Catharina tog den berömda "bye byearen" så såg vi att det snöade!! Herregud! Det är ju slutet av april, inte kan det snöa då! Var dock inte så mycket, bara lite fjun, men ändå!
Ne nu vill man ha sol och värme så man blir piggare och gladare!

Snart så ska man försöka tänka till lite! Ska komma på något att skriva om min lilla bil innan jag lägger ut den på blocket! Men Peter skulle hjälpa mig att skriva ihop något, han har ju haft bilen innan och har bättre koll än mig på vad som är bytt och inte liksom!! Hoppas att man får ut det man begär och att den blir såld snabbt, så man får en sak mindre att tänka på. Fast huvudsaken är ju att den blir såld, kanske inte är så många som köper bilar i dessa tider!
Men vem kan motstå min lilla pärla liksom, hehe!!

Ne nu är det en kopp kaffe som gäller! sen ska hjärncellerna får arbeta lite, (ja jag har sånna jag med) hehe
Ha det bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0