ÖL är gott;-)

Jag, Maya och Lady D åkte in till Köping idag runt 12 tiden! gick och handlade lite på bolaget och på hemköp!
Sen tar vi oss en fika ute i det vackra vårvädret på Klingans! Var trevligt och gott!
Åker sedan hem mot Kolsva och efter halva vägen så kommer Diane på att hon glömde att köpa alkohol till Nettan, så det var bara att vända och gå in igen! ;-)
Nu har man precis släppt av de andra och jag sitter nu hemma och har knäppt mig min första öl! det ska ju börjas i tid, hehe! synd bara att den inte var tillräckligt kall, men det går ändå!;-)
Ska snart fixa till håret och greja!
Men ni får ha det så bra! får se om det blir nå mer bloggande ikväll, beror på hur full man blir;-)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0