Lugn och trevlig fredag

ja dagen slutade ju inte som man hade tänkt sig! Maya kom över på förmiddagen och vi skulle byta däck på min bil. så vi plockar fram alla grejer som behövs, samt däcken! Men sen så upptäcker vi att domkrafter inte kommer in under min bil, då den är så förbannat låg! Så vi(jag) orkar inte bry oss, och vi ger upp! det var bara att ställa in allt igen!
sen går vi ut på altan för att spela lite chicago som på den gamla goda tiden=) Kör ju alltid om straff/vinst, beror på hur man ser det;-) Idag så körde vi om vem som skulle bjuda på Kina mat! (bäst av 3) Jo vem tror ni får betala notan sen då??! Jo jag! Men det är inte lätt att vinna över ett pokerproffs!
så vi åker in mot restaurang Xuan i Köping och äter gott! Jag tog kycklingfilé med champinjoner och bambuskott med ris, och Maya tog wokade grönsaker med ris! Så där satt vi alldeles ensamma på hela stället, fördelen var ju att man då fick de bästa bordet=)
Mätta och belåtna så åker vi hem mot Kolsva igen och då ser vi två killar som går längst vägen, den ena med bar överkropp! vad tror ni inte Maysan gör??! Jo sticker ut huvudet genom fönstret och
skriker: sätt på dig tröjan!!!
Jag trodde att jag skulle dö av skratt, men uppenbarligen så lever jag;-) men fy fan vad kul det var, undrar om de hörde?? hmm;-)
Väl hemma sen så vill jag ha revanch i chicagon, då jag hatar att förlora! vi enas om ett straff och denna gång blir det 20 min massage till vinnaren! Och duktig som hon är så spöar hon skiten ur mig igen! så det var bara att kavla upp ärmarna och börja!! Men hon fick 10 min övertid så jag oxå kunde få lite=)
Sen så åker vi och handlar hem lite grejer till talang 2009! blir dipp med grönsaker/natur chips=)
Ännu mer onyttigt, blir väll att gå en extra lång promenad sen för att förbränna allt;-)
Haha, det var fyra killar som uppträdde nakna på programmet idag, de hade bara knäckebröd som skydd! fy fan va roliga de var, kommer att bli så att man tittar ihjäl sig sen på Youtube=) Helt klart underhållande!

Maya har precis åkt hem, efter att vi tittat klart på filmen flightplan! Och nu sitter man här! Trött som få.
Ska alldeles strax krypa ner under täcket och dra ner "rullgardinerna" kommer somna på två röda känner jag;-)
Kommer lite kort nu från dagen som varit!
Tack så mycket Fia och Maya för en otroligt trevlig kväll/dag! Får vi göra om=)
Ha det bra och natti natt

                                                                     

Att byta, eller att inte byta? det är frågan!:-)                                     Den goda kina maten!

                                                                    
Lite nyttigare grejer! men vart är dippen? hehe            Fel hål fia ;-) Sorry för suddig bild! hehe

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men vaddå, kan ju inte gå runt med bar över kropp, kan ju få för sig att det är OK o se ut så !! :-P

2009-04-19 @ 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0