Långledig...

Fan va skönt! nu är man ledig i ett par dagar..ända fram tills på lördag!
Det som gör det bättre är att det är sol och fint väder ute, skulle haft en öl att svalka strupen med, då hade livet vart fulländat;-) kanske får bli en grogg lite senare! gott!!
Idag så har det gått jätte bra på jobbet! vart mycket att göra, så man är helt slut i benen! pormenaden hem därifrån (3½km) gjorde ju saken inte bättre! men men, då har man rört lite på fläsket idag med, mera kommer det troligtvis att bli oxå! snart sommar, bäst att ligga i;-)
Har jag sagt att det är SÅ fint väder ute idag;-) sitter på altan nu faktiskt! har ju min bärbara dator som är så trogen, fäljer mig vart jag än går! så nu får man lite färg medans man sitter och snackar skit;-)
Lär ju fortsätta med det! höres senare!
Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0