klantskalle!!!

Fan vad arg jag blir på mig själv!!!
Tänkte att jag skulle färga hårt idag så jag åker ner till ica för att handla två burkar!
Står och tvekar mellan två färger, vill ha mörkbrunt, det ska vara jätte mörk brunt! Står där och funderar på vilken jag ska välja, mörk mörkt eller lite ljusare;-) Så väljer den mörkaste! Tänker inte mer på det, sätter mig i bilen och åker hem!
Då ser jag att jag valde fel färg! Blev svart, var ju inte riktigt meningen! något kvitto kvar har man ju inte heller! Ahh vad arg jag blir på mig själv! som tur är så har Maya svart hår, så ska sälja av dem till henne nästa gång hon ska färga!
Men jag ville ju fixa till det idag, men nu har man ju inte råd att köpa nya! Kostar ju en del! Men men, får skylla mig själv som inte tittade vad jag tog!!

Sitter och tittar lite på gamla kort, alltid lika roligt! Fastnade speciellt för dem som jag tog när Maya och jag var på kryssning för ett år sedan! Fy satan va kul man hade! Vill göra en till sån resa snart! Med bara brudar, förstå vad man ska äga då;-) brudar, vi måste titta i våra kalendrar och se när det passar oss alla=)
Här kommer lite kort från min och Mayas resa!

                             
kl 10 och första ölen är öppnad;-)                                  Vi skålar vid middagsbordet!


          
vi syndade!                              Lite dragna och klara för party;-)


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid lika snygg baby=)

2009-04-21 @ 21:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0